Σάββατο 9 Μαΐου 2015

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!!!!


ΝΑ ΤΙΣ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ ΜΩΡΕ!!!!!!




ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΛΑΣΜΑ ΣΤΗ ΓΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ.

ΝΑ ΤΙΣ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΙΣ ΜΑΝΕΣ ΣΑΣ ΜΩΡΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΟΣΟ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ!!!!!

Την δική μου την ΜΑΝΑ την αγάπησα πολύ. Πάντα όσο ζούσε ήταν ο φύλακας Αγγελός μου όπως εξάλλου και όλες οι Μάνες του κόσμου, οι αληθινές.

Όμως όταν την έχασα, έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου, τότε συνειδητοποίησα τι πραγματικά ήταν για μένα και τότε σε κάποια δύσκολη στιγμή για μένα έγραψα για ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΑΝΑ
κάποια λόγια του θέλω να μοιραστώ μαζί σας σήμερα !!!!!


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ!!!!
.....Χθές το βράδυ σ΄ονειρεύτηκα και πάλι,

άδεια η ψυχή μου από την μεγαλοσύνη σου.

Μου λείπεις!!!

Πολύ μου λείπεις!!!

Άδεια η ζωή μου χωρίς την έγνοια σου.

Μου λείπεις!!!

Πολύ μου λείπεις!!

Ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω και οι ψυχές που φεύγουν,

χορταίνουν από γαλήνη στον Άδη.

Γιαυτό έρχεσαι κοντά μου Πανέμορφη,

κάθε βράδυ, συντροφικά, γαλήνια και με γεμίζεις φώς.

Μου λείπεις!!!!

Πολύ μου λείπεις!!!

Άγγελέ μου, Άρχηγέ μου, ακόμη και στον ύπνο μου,

απλώνεις τα φτερά σου, που στάζουν φως και λάμψη.

Ήλιε μου, το χαμόγελό σου μου δίνει φως και δύναμη,

για την νέα μέρα που γεννιέται.

Μου λείπεις!!!

Και θα λείπεις από της ζωής μου την βαρβαρότητα,

άυλο πλάσμα εσύ, ως την στιγμή, εκείνη την στιγμή,

που η ψυχή μου χορτάτη από ύλη και πόνο θα έρθει κοντά σου...

και συ... θ΄ανοίξεις τα φτερά σου και θα με γεμίσεις πάλι με φώς!!!!!

Πόσο μου λείπεις μαμά !!!!!!!!!........

Σύνταξη κειμένου: Τέσσυ Νικολαίδου Λευτάκη

2 σχόλια:

  1. Τρυφερος ο στιχος σου!
    Σε ευχαριστω!
    Εγω ομως ουτε καν τη θυμαμαι!
    Ημουν 3 ετων μονο οταν την εχασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρυφερος ο στιχος σου!
    Σε ευχαριστω!
    Εγω ομως ουτε καν τη θυμαμαι!
    Ημουν 3 ετων μονο οταν την εχασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή